Burcak61 baharatlı yiyeceklerden ve sulu salçalı yemeklerden bir süre uzak dur ya da azalt. Ben böyle atlattım. Bazen hala oluyor özellikle akşamları malesef. Ben gaviscon denedim ilk başlarda ama mide bulantım vardı o zamanlar tadı hoşuma gitmediği için pek kullanamadım. Tadını beğenenler de var bu arada önyargılı olma naneli bir tadı var benim o ara en sevdiğim şeylerden bile tiksinme durumum vardı o yüzden kullanamadım. Yoğurt yiyebilirsin biraz, soğuk süt iyi gelir. Aç karna su içmemeye çalış. Bir şey yemedim bugün yazmışsın ama bence mideni boş tutmamalısın. Az az ve sık sık bir şeyler atıştır. Ekşi yerine tuzlu yiyecekler tercih edebilirsin aşırıya kaçmadan tabii. Geçmiş olsun 😊