Cemredndr 12 haftalık hamileyim. Hapşırdığımda karnımda bir ağrı oluyor anlık korkuyorum bebeğe bir şey olur k an diye size de oluyor mu normal mi bu ?
Tgbatem Cemredndr o haftalarda bende de oluyordu şükür sorun olmadı ama hapşırmadan kendini sıkıya al otur bir anda salma anlatabildimmi😊
feyzaa34 Cemredndr canım bende 8 hastalığım bendede çok sık oluyor ağrı ama korkmana gerek yok hapsirdiginda karnını tut yalnızca öyle dedi büyükler
Daisyy Cemredndr evet oluyor yani o haftalarda da oluyordu şimdi 19 haftalığım hala oluyor hapşurduğumda. Bir de benim alerjik astımım var çok hapşuruyorum bu yüzden endişelenip doktoruma sordum hiçbir şey olmaz merak etme demişti 😊
BurcuY Cemredndr o haftalarda bende de çok oluodu canım karnını alttan tut hapşırma anında o kadar agrı hissetmezsin bide kendini tutma hapşırırken ☺️
aysecam Cemredndr bende de çok oluyor canım ama rahat hapşurmaya çalışıyorum uzanıyorken geldiğinde mutlaka oturup öyle hapşuruyorum uzanınca hapşururken daha bi fena oluyor birde besmele çek hapşurduktan sonra 😘😘😘 aklına kötü şeyler getirme 🙏🏻
Daisyy Cemredndr rica ederim canım inşallah biter 😊 sen de sıkma canını bu arada ben hapşuracağımı anladığımda o an oturuyorsam veya uzanıyorsam hemen dizlerimi karnıma doğru çekiyorum bu o ani batmanın şiddetini azaltıyor sen de deneyebilirsin 😊
Cemredndr Aysegul45 canım hep tutuyorum aslında ama yine de oluyor daha hiç karnımda yok ama yine de tutuyorum o an