Whitehomeby kedilibebeli sizin 40′a kadar daha yolunuz var inşallah kolaylıkla bu süreci atlatırsınız 🤲🏻
Whitehomeby Kalbiminsesi benimde aynı şekilde arada yalancı kasılmalarım oluyordu ama doktorum artık böyle şeyler olacak dayanamayacak kadar olursa gel demisti bana
U_acgz Ya bende 36+4üm ama bebek hala dönmedi dedi doktor en son döner mi artık çok düşünüyorum bu durumu böyle olanlar var mı aranızda
Hsny_6 Merhabalar sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻☺️ Doğum durumu kaçıncı haftada netleşiyor?? Ben 32. Haftaya girdim bugün
Granit Yarın kontrolüm var 37+1 olacağım açtıklık da bakacak doktor ,yalancı ağrılarım bile azalmaya başladı uykum arttı sadece değişen başka durumum olmadı ama artık doğurmak istiyorum
Aslaninannesi_ Bu cuma sezaryenim var 38 de alalım dedi bebeğim makat geliş dönmüyor hareketleri inanılmaz canımı yakıyor
Buse2020 Whitehomeby Bende 37 +1 deyim bu hafta özellikle ayakta dururken çok baskı yapıyor normal doğum olacak korkuyorum bazen inşallah zamanında kucağımıza alırız bir aydır da domuz gribi ile mücadele ediyorum gerçekten çok yoruldum hiç ilaç vs kullanmadım çok zor geçiyor dualarınızda beni de unutmayın lütfen 💞
Whitehomeby Buse2020 Allah şifa versin inşallah 🤲🏻 dualarımızda tüm hamişlere yer verdiğimiz gibi sizi de unutmayız tabi ki Allah bir avazda kolaylıkla kurtarsın hepimizi ❤️
Whitehomeby Izge16 sezeryan 45 bin Normal 35 bin olarak anlaşma yaptık ikisi içinde fiyat aldık ne olur ne olmaz diye