Kızlar ne durumdasınız 🌸
Bizim bebiş kendini bir yerde topluyor ama bugün özellikle aşağıya çok baskı yapıyor bir anda çıkacak diye korkuyorum bir de dün geceden beri ittirme hareketleri çok arttı onun haricinde bir şeyim yok çok şükür
Eğer bebiş erken gelmek istemezse 25 Şubata dokturumuz tarih verdi.
Allah tüm herkese bebişlerini sağlıkla kucaklarına almaya nasip etsin inşallah 🤲🏻💕