Asyam4316 Bu testi ilk defa aldım ama çok fazla olumsuz yorum var her kez ıcınmı olumsuz acaba adetıme 2 kaldı bırı erken bırı normal test ıkısındede anında çıktı cızgıler kuruma fln değil Sizce yalancımı çizgiler
MelodyFairy Asyam4316 erken gebelik testinde yalancı pozitif gördüm ama kaset testinde hiç görmedim o yüzden bence hamilesin kaset testte artımedse
Hajskdkd Asyam4316 hcg yazanla ilk testimi yaptım ve anında iki çizgi çıkmıştı. Şuan 34+5 hamileyim 🥰
Minik_04 MelodyFairy Ben iki kez kaset test yaptım 10 gün önce hangi markaydi hatirlamiyorum ama bi tanesi gozle gorulur bi sekildeydi 2. çizgisi digeri azdı 2 ayrı zamanda kan testi verdim ikisi de negatif cikti🥺
Merloza Asyam4316 bende artimed kullandım hamilelik testinde bir sıkıntı yaşamadım :) hamilelik var gibi, 2 gün kalmış regli gününüze zaten kan verin belli olur. Sonucu da yazın sonra merak ederim 🌺