Fdmhkndrn pkbsr gebelik öncesinde mantar olmuştum ilaç ve fitil vermiş. Bizzat dedi sirkeli suyla taharetlenebilirsin denedim ve iyi geldi
Novella ipekuysalylmz rica ederim Deneyin ben çok faydasını gördüm. O kaşıntı ve acı gerçekten sinir bozucu. Hemen geçer umarım
eilf150 pkbsr sirkeyı tamamen surmuyosun cozundurıyosun acıyosun suyla bı zararı olmuyo bı pet sıseye uc dor kaşık sireke faln bı zararı olmuyor emın ol
hamcokelek33 7-8 haftadır falan geçiremedim, dönem dönem azalıp artıyor. Bi ara o kadar sulu akıntım oluyordu ki suyum geliyor sanmıştım🥺 ama doktorum demişti ki şekerli şeyler tetikler, gerçekten iki gündür yine abur cubura düştüm aşırı derecede arttı
ipekuysalylmz hamcokelek33 bende gebelik şekerinden korkuyorum, şekerli yda paketli gıdaları vs olabildiğince az tüketmeye çalışıyorum 🤦
hamcokelek33 ipekuysalylmz gebelik şekeriyle alakası var mıdır bilemiyorum. Ben şeker yüklemesi yaptırdım iyi çıktı. Ama şeker başlı başına zararlı bişey🥹
mehtapbayarr ipekuysalylmz mantar benim ömrümü yedi.. doktor hicbir sekilde krem vesaire bir sey önermedi. kasinmaktan deliriyorum artik yırtıklar olustu ve kasindikca kanıyor su icmekten karnim agriyoe artik
Papatya-01 Yasemnnnnn bunun için idrar testi dışında yapılan bişey var mı bende akıntı ve yanmayla beraber kaşıntı var doktora henüz söylemedim 15 haftalık hamileyim
Yasemnnnnn Papatya-01 bunun için bile olsa gidin ihmal edilmemesi gereken bir durum ben başka doktora göründüm benim doktorum izinliydi cumartesi gidecem geçen hafta gittiğimde sadece idrar kültürü istendi bu hafta gidince doktorum başka bişey ister mi bilmiyorum bı krem verdi o güne kadar kullanacam
Elifimsib Papatya-01 benimde birkaç haftadır devam eden akıntım vardı garip bir şekilde de kokmaya başlamıştı daha kaşıntım yoktu ama gebelikten önce çok mantar olurdum yakında kaşıntının da olacağını tahmin ediyordum bugün doktoruma söyledim vajinal muayene etti akıntının şekline falan baktı mantar dedi o da fitil yazdı 6 gün kullancam geçmezse antibiyotik verecek. Bi de idrar tahlili istedi idrarda da enfeksiyon çıkmış onun için de ayrı ilaç verdi. Mantarı idrardan anlıyorlar mı bilmiyorum belki orada o da belli oluyordur ama benimki gelen akıntı su sızıntısı falan mı diye emin olmak için alttan da muayene etmek istedi
nevaneva ipekuysalylmz sade kefir için sabah aç karnına probiyotik oldugu için doktor tavsiye etmişti bakterilere iyi geliyor
ipekuysalylmz nevaneva özellikle sabah aç karna mı olması gerekiyor peki. Aç midemi bulandırabilir belki ama denerim 🌸
nevaneva ipekuysalylmz doktor o şekilde tavsiye etmişti mide bulandırmaması için su katabilirsiniz biraz istersenz
Papatya-01 Elifimsib benimde aynı şekilde kokulu bir akıntı malesef.mantar enfeksiyon vs doğuma olumsuz etkisi oluyor mu acaba
Elifimsib Papatya-01 Erken haftalarda düşüğe ilerleyen haftalarda da erken doğuma sebep olabiliyor diyorlar hamilelikte enfeksiyonun hiçbir türlüsünü istemiyor doktorlar bebeği olumsuz etkileyebiliyor diye. O yüzden enfeksiyon şüpheniz varsa hiç ihmal etmeyin ilk fırsatta doktora gidip muayene olun