Fdmhkndrn geçen hafta yaptırdım bende. Beneğe hiçbir zararı olmadığını söyledi doktorum. Ayrıca araştırdığımda hamilelikte gizli şekerin daha trhlikeli olduğunu okudum testte verilen 75 gr şekerden.
Doktorunuza sorun ama Allah aşkına hiç mi rafine şeker tüketmiyorsunuz gebelikte, bence bilinçli davranmak daha mühim. Durumunuzdan emin olun da eğer bir risk varsa tüketmezsiniz bebeğiniz için bir süre..