Ben şeker yüklemesi yaptırdım. Doktorum önerdi.suyum bi tık fazla dediler. Bi süre sonra şeker yüklemesi yaptırdım. Doktoruna sebebini sor,yaptırmazsan bişey olur mu,yaptırırsam daha mı iyi diğe bilgi al. Herkes bünyesi farklı etraftakiler gerek yok falan diyen çok kişi var. Ama en iyisini doktorunuz bilir