deletedmom43191 32+4 haftalık olduk 30. Haftadan itibaren belim de şiddetli ağrı başladı ve bu tek taraflı sol tarafıma vuruyor sol ayağımın üzerine basamıyorum sırf bu yüzden işimi de bırakmak zorunda kaldım doktoruma sordum ya fıtık olmuştu dedi ya da bebeğin yükü fazla geliyor dedi yani gerçekten hareket etmek istemiyorum sürekli yatmak istiyorum yatsam da kalkamıyorum belimin ağrısından aşırı kötüyüm.🙁