Arkadaşlar bu şekilde neden bebeklerinizi tehlike atıyorsunuz? Dinen de buna mecbur değilken? Yargılamıyorum sadece soruyorum,rabbim size bir can vermiş onu koruyun ve kollayın diye. Saaletlerce bir bebeği heleki size en çok muhtaç olduğu dönemde aç bırakmak bana hiçbir şekilde mantıklı gelmiyor kusura bakmayın.
karşı komşumuz onlar ailecek çok fazla muhafazakar olduğu için gebeliğinde oruç tuttu ve hiç aksatmadı,bebek doğdu ama maalesef gelişim geriliği var.
Hepinizin belli bir yaşı var yani düşünebilirsiniz.