Turuncukadin ben hata yapmış demiyorum ama normali öyle değildir aksine doktorunuz size bir gün önceden akşam 10 dan sonra yemek yemeyin demesi gerekirdi ve yemediğiniz halde 108 çıkıyorsa yüksektir yeseniz de yüksektir çünkü sağlıklı kişiler gece 12 de yemek yese bile sabah şekeri 95 ten aşağı çıkar. Ben iki yıldır hamileyim ve iki yıldır insülin kullanıyorum hem Türkiye’de hem amerikada insülin tedavisi ve hamilelik geçirdim iki yerde de aynı şeyi söylediler bana. Doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin tabiki de ama normali öyle değil. Ben doktora gittim tokluk şekerim 150 geldi doktor şekerin yok dedi hamilelikte normaldir dedi ilk gebeliğimde. inanmadım tabiki de başka doktora gittim ve doktor şekerin var tabiki de deyip dahiliyeye yönlendirdi. Kısacası her doktor da doğru söylemiyor.