Kızlar az önce doktorun yanından ayrıldım hiçbir sıkıntı olmadığını değerlerimin gayet temiz olduğunu söyledi. 108 çıktığı için korktum hocam biraz dedim o açlık şekeri bir önceki geceden bile etkilenir ve önemli olacak kadar yüksek değil benim için tokluk önemliydi 50 gr yüklemede dedi. Çok mutlu oldum başına gelen olursa fikir sahibi olsun diye buraya yazıyorum🌹🌹