_bahar_123 Novella olabilir bu hafta gittiğimde soracağım doktora belki ismi farklıdır ilacın çok sağolun teşekkür ederim
_bahar_123 Hasret3699 rabbim sağlıkli ve hayırlı bir şekilde kucağınıza almayı nasi etsin.kolay bir doğum geçirmeniz dileğiyle 🥰
Kt52 _bahar_123 ben ilk gebeliğimde çok karın ağrısı çektim 20. Haftada bile kötüydüm mide bulantısı daha iyi diyebilirim 🙄 bugün prilam yazdırdım bakalım inşallah iyi gelir