redflowers valla ben daha bebeğim iki aylık ki beş hafta erken doğum ona rağmen 3/6 giydirmeye başladım erkek bebek birde açıkcası organın rahat etmesi gerek diye düşünüyorum zaten çok işiyor ön taraf bezde şişiyor katlayıp giydiriyorum hemde bacakları çekmesin rahat hareket etsin küçükte alın tabiki ama benim tecrübelerim bunlar he birde iç zıbın inanılmaz kullandım halada kullanıyorum