Yarın e bebeğe gidip hem şubat indirimden faydalanalım hemde ilk alışverişimizi yapalım dedim aşiri heyecanlıyım ilk hamileliğim 30 Temmuz gözüküyor Doğum tarihi sizinle paylaşmak istedim önerilerinize açiğim beyaz zibinlardan başlıyım diyorum ne dersiniz 😍😍☺️☺️