Denizlina09 dem34 merhaba doktorunuz yazdı sonuçta ilaclari size tehlikesi olacak bisey verilecegini sanmıyorum.
Parilti007 Doktorunuz yazdıysa bilerek yazmıştır zaten endişelenmeyin kullanmadığınızda daha kötü şeylere sebebiyet vermemesi için doktorunuzu dinleyin 🌸
dem34 Parilti007 normalde kafaya takmıyordum etrafımdakiler ister istemez boş konuştukları için canımı sıktılar
Parilti007 dem34 milletin ağzı torba değil ki büzelim🥹 herkes konuşur, ben bişey diyenlere doktorum öyle uygun gördü diyip geçiştiriyorum bu deda da doktoru gömüyorlar o ne biçim doktormuş diye😂😂 alıştım😅
dem34 Hilalyrdkl kadın doğumcum yönlendirdi zaten göğüs hastalıklarına dedi ki hamilelikte kullanılıyor ilaç hatta 2 tane daha hevesi böyle benim gibi olmuş kullanmışlar
dem34 Parilti007 bugün gerçekten canımı çok sıktılar moralim bozuldu çok korktum bir şey olur mu diye bebeğime
Hilalyrdkl dem34 hamilelikte kullanılıyor dediyse sorun olmaz o zaman canım . İçini ferah tut . Boşuna stres yapma.
Parilti007 dem34 siz bozmayın moralinizi kimse doktordan daha iyi bilecek değil. Kullanın ilaçlarınızı ❤️