38+3 haftalğm Perşembe günü doğumum var 1 haftadır 1000 mg antibiyotik, infulenze ilacı, astım havası, ayriyeten 2 tane ayrı ilaçlı Nebilazatör hava alıyorum hala geçmedi
Burda az önce okudum benim gibilere hamilesin denip ilaç vermemiş hiç biri ama onların haftası Küçük
Şimdi beni korku sardı bana bi ton ilaç verildi bebeğime bişe olmaz demi :(