Merhaba 🌺 26+6 olduk bugün , neredeyse tüm alışverişi tamamladık sayılır . Bizim erken doğum riskimiz de var maalesef o yüzden birazda acele ettik
Aldıklarimi yazıyorum fikir olması açısından
Kısa kol , kolsuz,uzun kollu beyaz bodyler ( yenidoğan , 3 ay , 6 ay olarak her birinden 2 şer tane toplam 18 adet)
Patikli ve patiksiz tulumlar ( yenidoğan, 3 ay ve 6 ay )
1 adet beşli hastane çıkışı
Bir adet 4 lu hastane çıkışı
Ağız mendili
Çoraplar
Bir kalın battaniye
Bir ince battaniye
Muslin ortuler 3 adet
2 adet penye kundak
Nevresim takımı 2 adet
Yorgan yastık (Yataş bambu modeli)
Biberon cam tercih ettim Philips avent, emziklerde aynı şekilde avent
Banyo süngeri , tırnak makası, Ateş ölçer
Oda için derece ölçer , banyo suyu için termometre
Babynest ( sevi bebe nin reflü eğimli olan modeli )
Anne Bebek çantası (Trendyol brandbaby)
Patikler ( Trendyol babyzilla)
Emzirme sütyeni ( e -bebek )
Bir uzun kollu pijama takımı
Bir kısa kollu gecelik
Depend
Beşik ( şuan oda yapmayacagim için en azından 2 buçuk yaşına kadar yatabilecegi , aynı zamandada anne yani olabilen boyut olarak büyük olmayan bir fiyat performans bir beşik arayisindaydim , Trendyol aktehome adında bir mağazadan buldum onuda , kalitesini henüz bilemiyorum kargo bugün gelecek kullananlar memnun fiyatı epey uygun💃🏻)
Göğüs kalkanı avent
Eller serbest süt sağım makinası ( bebebao )
Alt açma örtüsü
Bol bol bebek temizleme pamuğu
Burun aspiratoru
Şampuan ( ecowell)
Vücut losyonu ( ecowell)
Deterjan ( siveno ) kıyafetlerin ilk yikamalarini bununla yaptık açıkçası çok memnun kaldım . İlk yikayinca limon gibi bir koku sariyor etrafı . Sonradan tüm koku uçup gidiyor . Alerjik reaksiyon yapmayacağını düşünüyorum bebeğime. Yumuşatıcı ya da hiç gerek olmadı yumuşacık yaptı kıyafetleri
Leke çıkarıcı sprey ( e bebek )
Doğal icerikli biberon emzik yıkama sıvısı ( siveno)
Aklıma gelenler bunlar , eksik olarak banyo küvet setim , puset örtüsü , hastanede giymek için terlik , kapı süsü ve yastığı , birde hastaneden çıkarken eşofman takımı giymeyi düşünüyorum bunları almak kaldı geriye .
Destan gibi yazmışım arkadaşlar sorry 🙈 belki birilerinin işine yarar dedim 🤗🥰