Elifff11 benimde normalde mayıs olması gerekiyor ama ikiz olduğu için erken doğum riskine karşı bu ay çoğu şeyi almaya çalışıyorum, kıyafetlerini, biberon, emzik, gardırop yatak siparişi verdik onlar martta gelecek erkenden çantayı hazırlamayı düşünüyorum her ihtimale karşı. Bir de çalışıyorum 15 martta izne çıkacağım o yüzden sıkışmasın diye düşündük