Sazenin aşırı zor elbette ama yinede biraz büyük ilçede doktor hemşire daha iyi bence bizim memlekette köyle bir 30000 nüfuslu bir ilçe ve hepsi hemşireler torpille geldi ve oralı herkesi tanıyor bilerek bağırıyor insanlarda pasif geliyor karşılık vermeyip başka ilçeye gidiyor ve sadece dahiliye doktoru var doğum bile yapılmıyor bizim ilçede cidden hemşire olar atanan bişey öğrenemez orda çünkü kimse gitmiyor bagiridmlari için dahiliye doktoru bir ara evleri ziyaret etti niye hastenye gelmiyorsunuz diye hepsi bagiridklarini soyledi hemşireler bide akrabalaei yani çoğunun doktor da şikayet edin dediğinde akrabamiz nasıl edelim dediler yani bunuda görünce üzülüyorum yani torpille gelmeseler iyiydi bizim hastane çok büyük ama doktor yok ben annemlere yeni geldim başka ilçeye takipliyim yani İzmir’de yaşadım bizim ilçe gibi kötü sağlık personeli görmedim onlar çok insanla uğraşıyor asıl onlar sinirli olmalı ama onlar daha insani yaklaşıyor ha bazısına mesela doktor insan gibi anlatıyor hayvanat bahçesinde kaçan herifler doktora saldırıyor onlarda sonra ifade alınıp salinacagina bence 10 15 yıl hapis yemeli çünkü o doktor tek mesela onu komalık ettin geri atanması 3 yıl onun takip edeceği hastalar da ziyan oluyor yani bence sağlık personeli de üstüne düşeni yapmalı hasta ve hasta yakınları da ama ben diyorum mesela bir yerleri ağrıyor herkes hacı hocaya ya mübarek ne anlar o sen git doktora deme yok bu saçmalıklar son bulmadikca bunlarda son bulmaz diye düşünüyorum