Mmtomyr evet kesinlikle katılıyorum size. Bu bireysel bir tercih değil, özellikle aşılma toplumsal sonuçları olan bir mesele. Toplumsal bağışıklığı düşmesi aşılı çocuklarımızı da tehlikeye atıyor. Yeni hastalıklar türemeye var olan hastalıklar mutasyon geçirmeye başlıyor ve tüm çocuklar etkileniyor. Sadece çocuklar da değil kanser hastaları , aşı olamayan bağışıklığı düşük kişiler, yaşlılar, hamile kadınlar hepsini risk altına sokuyor aşı yaptırmadığında. Bu bireysel bir tercih değil, toplumsal bir sorumluluktur. O yüzden doktorlar zorunlu olsun, her çocuk yaptırsın derdinde. Halk sağlığı söz konusu çünkü. Yaptırmamak çok ciddi bir kul hakkı.