Ceku256 Haticee11 ben 250 TL vermiştim. Acildeki sekretere beta hcg vericem dedim ödeme yaptım hemşirenin yanına yönlendirdi direkt. Hastanenin kendi online laboratuvar sistemi varsa 1 saat sonra oraya düşüyor e nabıza düşmedi benim değerlerim. Barkod vardı elimde dosya numarasıyla oradan kontrol ediyordum.
Ceku256 Haticee11 3 saat demişlerya bi 3 saat bekle yine göremezsen hastaneyi ara bakalım belki sistemlerinde hata vardır. İnşaallah istediğin sonuçla karşılaşırsın 🌸🫶🏻
Haticee11 Mor-kelebek bı yandan cesaretim de yok valla aramaya o kadar çift çizgiye negatif çıkarsa bide 😂😂
Mor-kelebek Haticee11 hangi marka testleri yaptn canım? Bence bu kadar umutsuz olma güzel haberlerle gel inşallah sonuç çıkınca etiketle 🤭❤️
Haticee11 Mor-kelebek days doktor awox prodoctor laboquik artı Med freeyle hepsi de pozitif bütün tuşlara bastım 😂😂😂😂
Ceku256 Haticee11 gayet iyi benim 3 gün kala 33 çıkmıştı. Önemli olan düzenli artması kuzucum hayırlı olsun sağlıkla ilerlesin inşaallah 🌸🫶🏻
Haticee11 Mor-kelebek aminn canimm canı gönülden istiyorum Rabbim bütün isteyen kardeşlerime nasip etsin tez zamanda 🤲🏻💕💕
Haticee11 Ay 150,82 😁😁 bide aradım kızı sonucunuz çıkmış diyor kız bende sonuc ne diyorum ben yorum yapamam diyor dedim zaten doktorla görüşmedim özel olarak kan verdim dedim zorla söyledi değeri