akdeniiss Haticee11 acilden beta için kan verecem dediğiniz zaman direkt laboratuvara yönlendiriyor doktora muayene olmuyorsunuz
deletedmom43191 Haticee11 ben bu gebeligimi direk özele gidip yaptırdım kapıdan girdim sekretere gebelik testi yapicam dedim kayıt açtı parayı ödedim indim laboratuvara kan verdim sonra hep laboratuvar kapısında sonuç bekledim 😆😆😆
Haticee11 deletedmom43191 ay bende verdim 3 saat sonra çıkacak dedi internetten bakabiliyomusz o yüzden geldim eve ama hala çıkmadı sonuç 🥹
Haticee11 deletedmom43191 kendi internet sitesinden bakıyorum hata deyip duruyor bı yarım saat bekleyim arayacam hastaneyi 🥹
Haticee11 ElifMasalll Hastaneye gidince orda görevli kadın doktora gideceksiniz önce dedi manyak doktora gittim oda benle alakası yok direk kayıtla veriyosunuz kan dedi 😂😂