gulsah_usta benim de oğlum olacak Allah nasip ederse bizde bugün kararlaştırdık adını benim en başından beri yağız ismi çok içime siniyordu bi şeye ısınınca da kolay kolay başka bir şeyi beğenemiyorum maalesef 😅 eşim kararsızdı biraz yanına da Alp ekleyelim dedik yağız Alp koyacağız ismini 🥰 ama beğendiğim bir kaç isim daha var onlar da yaman, yavuz, Ertuğrul, hoşuma gidenler bunlar size de fikir olur belki