Selim_Alparslan Selam annelerim ! 😌 Nasılsınız, inşallah hersey yolundadır. Biz 8+1 fasulye olduk bebeğimle 🫢 Sizler kac haftalik ve hangi sebze meyve oldunuz :) Şikayetleriniz var mı? Bende çok yoğun kasiklarimda agri ve doluluk var. Cok uzun süre ayakta duramıyorum. Kanama alanımız var progestan igne ve hap kullanıyorum. Bizde durumlar böyle Rabbım hepimizin kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️ Yorumlarınızı bekliyorum ve öpüyorum sevgiler 🫡
ikibebisannesii_45 Selim_Alparslan biz de 11+5 olduk. 12 şubatta kontrol var. İkili tarama testi yapılacak. İnşallah sağlıklıdır. Bende de belime kramp girme sorunu var. Doktora gittiğimde danışacağım. Eğilip kalkamıyorum
Edizhr Selim_Alparslan 7+3 olduk 🥰cuma günü kalp atışını dinledik ama maalesef minnak köşeye saklanmış Dr farkedemedi hatta boş gebelik diyodu sonradan farketti sadece kalp atışını dinledik ama o bile yetti🤲🏻 akşama doğru başlayan mide bulantısı uyku hali dışında çok şükür rahatım yerinde
mehtapbayarr Selim_Alparslan 9+1deyimzz bulantı yok çok sükür ama ara ara yoklayan karın ağrıları var. kesem doktorumun istediği kadar büyümemis, düsük riskim devam ediyor. günde 2 kere progestan alıyorum.. onun yan etkileriyle uğraşıyorum. cuma günü randevum var dua bekliyoruz 🫶🏼
Naiileee Selim_Alparslan Allahım sağlıkla hepimizin bebişlerini kucağına almayı nasip etsin AMİN 🤲🫶🌸 Biz 9+4 olduk kirazız teyzeleri ☺️🫶
Fatmet Merhaba bizde 8+1 olduk artık 👏🏻☺️😌 benim bulantı ve mide yanması dışında bir sıkıntım yok çok şükür. Gece gündüz uyuyorum halsizim bitkinim 😂❤️ Bu arada çok da iştahım yok açıkçası. Zaten normalde de çok iştahlı bir insan değildim böyle deyince kilomu merakedsiniz tabii 50 kg boy 160
Selim_Alparslan Fatmet maşallah canım aynı bebislerimiz💕 benimde kokuya cok hassasiyetim var ve otomatikmen midem bulanıyor bazen dayanamiyorum kusuyorum 🤢 Rabbım hepimize sağlık güç versin inşallah ❤️
Visneli1so-s Fatmet ayy bende 7+4 üm bende iştahsızlık çok fazla bulantı yorgunluk bende 160 boy 52 kiloydum şimdi bulantıdan ve iştahsızlık 50 kiloya düştüm ne olucak bilmiyorum 😢
Selim_Alparslan ikibebisannesii_45 benim ilk haftadan beri yoğun bel ağrım ve kasık agrim var benimki dusuk tehlikesi olduğu için canım gun boyu uzanıyorum uzanmaktanda belim ağrıyor tabiki Rabbım bu süreci kolayca atlatmayi nasip etsin inşallah 💕
Selim_Alparslan Edizhr maşallah kuzum Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Benimde 1 haftadır yoğun bulantim var bugün hiçbir şey yiyemedim midem agzima geliyor 🤢
Selim_Alparslan Aryarin2925 canım bende aynıyım Cook bulantim olmaya başladı. İlk hamileligim cok farklı gecmisti ama bu fevkalade 🫣 hiçbir şey yiyemiyorum 2 gündür 🤢
Rose222222 Biz de 9+6 olduk. Çok fazla bulantım var benim de hayat çok çekilmez bir hal alıyor iki gündür de virüs kapmışım sanırım ateşim vardı boğaz ağrısı hepsi var 😓
Selim_Alparslan Rose222222 geçmiş olsun kuzucum bol bol meyve ye inşallah atlatırsın 😞 bulantı benimde çok fazla 1 haftadır ve ilerledikçe iyice bulanmaya başladı ilk hamileligim cok rahat gecmisti oğlumda böyle olmamıştım surekli kusmam geliyor 🤢
ruveydagulsen Merhaba kızlar 9+5 oldum. Ara ara bulantım oluyor ama akşamları genelde kusma yok çok şükür , mide ekşimesi cok fazla bende de . Onun dışında her saat uyuyabılırım uyku hali çok fazla
Selim_Alparslan mehtapbayarr benimde dusuk tehlikem var kuzum progestan cok sarsıyor igne de oluyorum ben onun acısı da fena. Rabbım inşallah kucagimiza almayı nasip etsin
Arzu19988 Merhaba canim 9+4 haftadayiz bulanti kusma tiksinme var.istahsizim.hic bir sey yiyemiyorum ama hep açım🤣 İlk uc ayin gecmesini ve bir an once hamilelgimin tadini cikarmayi bekliyorum😍
Melekmray Merhaba güzel annişler 💖 Bizde 8+1 oldukk 🫠 Sabahları mide bulantısı kusma yaşıyorum artık gün içerisinde de olmaya başladı, 6.haftada kanama olduğu için progestan fitil kullanıyorum günde 3 kez, canım hiç iş yapmak istemiyor hep yatasım var 😁
Selim_Alparslan Melekmray yapma zaten kuzum bol bol dinlemeliyiz. Benimde kanama alanim var ilk haftadan beri. Progestan igne ve hap kullanıyorum. Cok uyku ve sersemlik yapıyor maalesef. Bende yatıyorum surekli inşallah kucagimiza almak nasip olur♡
Edizhr Selim_Alparslan benimde aksama doğru başlıyor canım yiyorum ama rahatsız oluyorum yemesem sanki açlıktan midem kaziniyo çok degisik
Rose222222 Selim_Alparslan çok teşekkür ederim size de kolaylıklar versin Rabbim bu süreçleri bir an önce güzelce atlatırız inşallah🤲🏻 bana ekşi olmayan yeşil elma iyi geliyor bir de arada zencefil çayı içiyorum hafif bir şekilde o da iyi geliyor sizin de aklınızda olsun 🥰