kucukprensannesi Gebelik öncesi dahiliyeden kan verdim vitamin eksikliği için d vitamini çok düşük çıktı d vitamini ve Folik asit verdi kadın doğumda ikisinede aynı gün başladım. 2 gün sonra geceleri uyuz gibi kaşınıyor kaşıdığım yerler biber gibi yanıyor ve kabarıyordu. Kaşıdıkça daha çok kaşınıyordu ve sinir sistemim bozulmuştu artık ağlıyordum ve uyuyamıyordum. Yüzüm hariç bedenim özellikle geceleri etimi parçalamak istiyordum. Yediklerimden nevresimin yumuşatıcısından herşeyden şüphe eder oldum. En son dedim her gün folik asid içiyorum ondan sanırım. Folik asidi bıraktım ama hala devam Allah’ım delircem o derede sonra d vitamini için devit-3 vermişti onuda bıraktım. 2 gün sonra bütün kaşıntı bitti. İçeriğinde bi madde bana alerji yapıyormuş ve ürtikere sebep olmuş. Biraz uzun oldu ama hayatımın o 3 haftası öyle kötüydü ki sizi çok iyi anlıyorum. Kullandığınız ne takviye varsa bi kesin 2 gün gözlemleyin bakın kaşıntı devam ediyor mu yoksa durdu mu? Size neyin alerji yaptığını bulmanız çok önemli ona göre önemli bir takviyeyse alternatifi için doktorla görüşebilirsiniz.