Ben şuan 20 haftalık hamileyim bugüne kadar özelde hiç birşey yaptırmadım. Çünkü gereksiz büyük bir para alıyorlar ve her zaman devlete ait laboratuvarlar bana daha fazla güven veriyor
Özel duygu hastanesine gittiğimde 1000 tl ödemiştim en son
Bi kerede avrasyaya gittim yılbaşından önce 1600dü muayeneler bu şekildeydi
Salı günüde ayrıntılı ultrason randevusu aldım haseki devlet hastanesine bakalım heyecanla bekliyoruz 🥰