Kızlar adetim 1 gün gecikti erken diye test yapmadım ama yaklaşık bir haftadır inanılmaz gazım var böylesini ilk defa yaşıyorum ama aylardır da ümitlenip hasta olduğum için test yapmadım en azından bir kaç gün geçsin dedim böyle bir gebelik belirtisi yaşayan var mı ?