Anonim_kullaniciiiii ben ilaç kulandım çatlatma iğnesi yaptım 13.gün test yaptım tek çizgi çıktı cumaya kadar adet olmazsam tekrar test yapacam normalde hep erken olurum ben bir iki gün, belirtilerde aç adet ve hamilelik aynıdır bence o yüzden pek anlamıyorum sadece bugün leke geldi kahve rengi oda yarın mı acaba adet olacam , eşim tutunma lekesi de olabilir dedi kafam karıştı anlamadım 🥴