Yenianne3 Durumlar nasıl cinsiyetleriniz bellimi 12+4 de erkek tahmininde bulundu bana sizlerin ne olucak🤰❤️
Yenianne3 Denizlina09 ay ben hep erkek hissediyordum erkeğe benziyor diyince hiç sasırmadım ve değişceğini zannetmiyorum görüyorlar aslında net garanti vermiyorlar birde agustos ayına hep erkek senesi diyorlar😂
Denizlina09 Yenianne3 bende kızlar hissediyorum aksine ama erkek olursa daha çok sevinirim 1 kızım var , ne olursa olsun inşallah sağlıkla olur hepimizin 🌸😍
Busra162722 Yenianne3 bende 13 haftalığım 11 haftalıkken doktor belli değil ama erkek olabilir dedi çarşmba günü öğreneceğim inşallah 😁
Accountant Yenianne3 12 haftalık oldum bugün randevum çarşamba çok merak ettim bende öğrenir miyim acaba daha cinsiyet partisi yapacağım tahmin istemiyorum net söylesin 😂 sizin karnınız belirgin mi
acelyaprak Yenianne3 bizde 12 haftalık olduk kız tahmininde bulundu😂 ama erkek çoğunluk galiba ağustos ayı için şaşırdım😂