En son 20 ocakta gunumden daha erken bir sekilde regl oldum normalde hic erken olmam son 3 4 gundur cok uykum geliyor ve migde bulantim vardi bi test alayim dedim silik ikinci cizgi cikti ustune gorme diye birsey yasayan oldu mu acaba eşim yurt disinda yeni geldim yanindan geldigim gun adet oldum her zamanki gibi yoğun degildi ama yine her zamanki kadar surdu basina gelen var mi yaaa