Larraa 32+3 te tespit edilmiş erken doğum riskimle dün akşam 34+5’te suyum gelene kadar devam edebildim ve bu sabah 05:07’de kızımı vajinal doğumla kucağıma aldım 🥹💕 Çok şükür kızım iyi erken doğum riskini duyduktan sonra kilo aldıracak ne varsa yedim. Tabi gebelik şekerim olduğu için ölçülü şekilde. Kızım 2650 gr doğdu ve küveze girmedi. Emme refleksi zayıf olduğu için şu an burundan besleniyor ve makinelere bağlı takip ediliyor ama kızım ve eşimle aynı odadayız. Çok şükür her şey yolunda evimize geçeceğimiz günü bekliyoruz 🩷🙏🏻 🥹
cylnmy Larraa bu süreçte allah kolaylık ve şifa versin inşallah🙏🏻 bu süreçte gelişim için neler yediniz?
anonimuye Larraa ciğer geliştirici olmus muydunuz servikal kısalık vardı sanırm sizde bendede var başı iyice aşagıda ama ciger geliştrici olmadım
Larraa elifbsraaa1 Çok teşekkür ederim 💕 Bekleyen tüm hamiş annelerim sağlıkla, kolaylıkla doğursun inşallah 🩷🙏🏻
Larraa cylnmy Çok teşekkürler. Yumurta, avokado, muz, yulaf, kaşar peyniri neredeyse her gün yedim. Her öğünde yine bir protein grubu tükettim tavuk, et, balık hangisi olursa. Bolcada sağlıklı sebzeler 🌸
Larraa anonimuye Evet ilk tespit edildiğinde yani 32+3 te zaten apar topar yatışım yapıldı ve 24 saat aralıklarla 2 doz ciğer geliştirici yapıldı. Servikal kısalık vardı 19 mm ölçülmüştü ve 2 cm açıklık vardı. Bebeğin başı da çok aşağıda duruyordu. Yalnız Cuma günü kontrolümde her şey yolundaydı servikal uzunluk 2 haftada 18 mm olmuştu sadece. Açılmaya bakmadı doktor tetiklememek için. Kendimce bu 2 hafta daha gider diyordum ama ertesi günü suyum geldi.🥹
Nilayy95 Larraa bebeşin hayırlı uğurlu olsun 🌸 prenses güçlüymüş maşallah annesi . Seni bekletmek istememiş 🥹 biliyormuş ne zaman geleceğini. Çok güzel bi duygu. 🌸 güzel bir evlat olsun seni hiç üzmesin. Kaderi çok güzel olsun . Allah ağlatmasın 💕
Larraa Nilayy95 Canım benim çok teşekkür ederim 💕🙏🏻 Sen de sağlıkla kolaylıkla mutlulukla al kucağına. Rabbim evlatlarımıza sağlık versin 🌸🙏🏻
Dfnsyn Larraa hayırlı uğurlu olsun, sağlıklı bereketli beraber bir ömür diliyorum size 🙏🏻 doğumunuz nasıl geçti, nasıl bir his 🙈 biz de 35+3 olduk heyecanla bekliyoruz
Larraa Dfnsyn Doğumum genel olarak güzeldi diyebiliriz. Sanırım tam açıklık olduktan sonra 1 saate yakın tüm gücümle ıkınıyordum o beni çok zorladı sadece. Bebişin kafası görünüyor ama bir türlü gelmiyordu. Doktorumda kesisiz vakumsuz yapmak için mücadele veriyordu. Çok şükür uğraştığına değdi ve sonunda doğdu. Doğunca ağrı falan kalmadı her şey bitti 🥹🌸