Benimde 3. Diğer gebeliklerde bu kadar erken hissetmemiştim ama 14 ten beri hissediyorum 14 lerdeyken 2-3 günde bir pıt şeklinde şimdi 16+4 güçlü ve çok güzel vuruyor çocuklarım elini koyunca onlarda pat diye hissediyorlar tabiki çok şiddetli değil hissedilir düzeyde ama kasıkta tabiki daha karında değil