Salihaa42 benim arkadaşım erken hisetti 15-16 haftalık filandı ama ilk gebeliği.Ben henüz hissetmiyorum 16. hafta bende.Ben sordum ben neden hissetmiyorum,kişiden kişiye değişiyor dedi.Ha bide erkek bebeklerde daha erken hissedilir,kız bebekler daha geç.Bu arada vücut kaslar falan bununlada ilgili.Sizde 3.gebelikmiş gayetde hissetmeniz normal bence🎀İnşAllah sağ salim kucağınıza alırsın canım🤍