Gunesibekliyoruz çok haklısın 😞gelmeyin diyemiyorum mecbur hazırlık yapıyorum kendimi yormadan ama bide anlayışlıymış gibi yat kızım uzan diyorlar onların yanında haliyle yapamıyorum gittikten sonra acısı bana kalıyor 😭 ev aldım diye hayırlı olsuna geliyorlar artık kabul edemicem dedim artık biraz dinlendirin sanırım 🙄