fatsfats-92 Kızlar çarşamba günü sezeryanım var arpacık gibi bişey çıkmış şişmiş gözüm ağrıyor tansiyonum 13 14 oluyor ama normali 12 ydi hep zaten idrarda protein vs yok gebelik zehirlenmesi olabilir mi?
Nilayy95 fatsfats-92 doğum yaklaştığı için belki heyecan ve korkuya bağlı olarak stres yapmışsınızdır. Genelde o yüzden çıkıyor 🌸 çabucak iyileşirsiniz inşallah 🙏🏻
Yolcu_26 fatsfats-92 protein olmadan da gebelik zehirlenmesi yaşayabiliyor bazen ödem olmuyo tansiyon yükseliyo bazen yanliz trombositler düşüyor yani hepsi bir anda kendini gösterme ye biliyor
deletedmom43191 fatsfats-92 hayır arpacık ile zehirlenmenin hiç bir alakası yok içiniz rahat değilse bir acile gözükün 🥰 geçmiş olsun
Yasminnnnn fatsfats-92 Canım sen yinede doktoruna bildir benimde mesela Ağustos ayında 15 agustosda normalde olacaktı sezeryanim 12 agustosda kontrol.diye gittim pazartesi günüydü haftasonu tansiyonum 14 olduğunu aoyledim beklemeden hemen alalim bebeği dedi kontrol diye gittim doğuma alındım ama strese bağlıdır seninde stres yapma
fatsfats-92 Nilayy95 İnternetten araştırdığımda neler yazıyor insan korkuyor teşekkür ederim🥲🙏 Gebelik zehirlenmesi olması için şiddetli ağrı kusma vs gibi belirti de eşlik etmesi lazım değil mi
Nilayy95 fatsfats-92 bencede . Ama yine de içinizin rahat etmesi için kontrole gidin. Ben genelde çok heycanlandığımda ya da bir şey den korktuğumda çıkarırım. En Yurtdışına gideceğim zaman çok heycanlanmıştım ve o zaman çıkardım . Bende hatta kendi kendime diyordum doğum yaklaştıkça çıkarır mıyım diye ☺️
fatsfats-92 Nilayy95 Olmadı gıdecem tansiyon vs yüksek çikiyor diye stres yaptım doğum stresi ayrı zaten🥲 Anne olmak çok zor ilk doğumum travmaydı resmen yaklaştıkça insan tırsıyor😂😣
Nilayy95 fatsfats-92 seni çok iyi anlıyorum benimde sezeryandı . Annem beni ilk kalkışta yere düşürmüştü ve çok dinç bi insan olmama rağmen bir hafta patates gibi yatmıştım kalkamamıştım. Bende düşündükçe stres oluyorum
fatsfats-92 Nilayy95 Benim ilki normaldi bu mecburi sezeryan olacak 😢 Yaa yere düşmeniz çok kötü olmuş Allah’tan başka bişey olmamış çünkü yeni ameliyatlıyken tehlikeli. Kolay doğumlarımız olsun inşallah iki gün daha dişimi sıksam tamamım siz kaç haftalıksınız 🙂
fatsfats-92 Yolcu_26 Olmadı acile gidecem artık ama yinede emin olamadım çünkü ameliyat öncesi bütün kan değerlerine bakılıyor bildiğim kadarıyla bi sıkıntı yoktu
fatsfats-92 Yasminnnnn Devlet hastanesi takipliyim canım haber verme şansım yok malesef vala bende anı doğuma almasından korkuyorum bi ölçeyim tekrar yüksek çikarsa gideyim acile. Stres yapmamak da mümkün olmuyor malesef🥲