Gulsah7171 kesinlikle enfeksiyon🤦♀️ bendede var ve enfeksiyonum gebeligimin basindn beri var hic gecmedi 24+3üz cogu hamile doguma kadar enfeksiyon yasiyor malesef onemli olan hep tedbirli olmak ama ben antibiyotik kullanmadim hic fitil krem ve suya katilan ilaclarla geciniyorum bos yere o kadar antibiyotik zararli olur diye dusunuyorum