Esraa00 ay Allah tan hamilelik geçici bir süreç böyle düşünerek motiwe ediyorum kendimi yoksa gerçekten zor. Benim de hiç kolay geçmiyor pelvik ağrıları başladı mahwediyor resmen ne ağrı kesici ne magnezyum hiç bir şey iyi gelmiyor Dr a gittim yapacak birşey yok diyor magnezyum al dinlen diyor sol bacağım felçli gibi resmen 😔. Detaylı ultrasona gittim bende dün bebek iyi şükür ama plasenta da 4-5 kist War dedi. E nolcak dedim yapacak birşey yok dedi kafayı oraya taktım şimdi 😔