Kızlar bi sorum olacak size
Biz de bebek istiyoruz normal de 6 Şubat regl olmam gerekiyordu 9 Şubat sabahı oldum
Bugün reglim bitti acaba neden böyle oldu anlamadım gebelik olabilir mi ilk defa böyle oluyor normalde reglim ⅞ gün sürerdi
Ama lekeli de değildi bildiğiniz regl oldum yani
Ayy içimde değişik bi his oldu heyecanlanmak istemiyorum acaba yaşayanınız var mı