Esra4270 Berika23 prodoctor marka erken gebelik testi aldım güvenilir gün geçtikçe 2. Çizgi koyulaştı birde çok bilinmeyene kaset test var dr prüfer one step diye aslında o daha iyi erken gebelikten daha önce gösteriyor
mucizemom8 Ftmnur11 adetin kaç gün geçti canim ama silik çıktıysa ihtimal var bence days doctor olanı mi yaptın başka test mi canım başka markaysa olabilir ihtimal ama days doctor ben öyle görünce ona bişey diyemem umarım güzel haberler gelir sana 🤲
mucizemom8 Ftmnur11 iki gün sonra farklı testle tekrarla canım doktorum bana iğnenin 17 günü yap demişti yalancı pozitif olabilir demişti umarım senin için herşey güzel olur 🌸
Minik_04 Berika23 gercekten mi yaa inşallah hamilesindir🤲🌸ben test almadim ya eşim calişiyo kizimla evde tekiz yağmur yağiyo hava da soğuk diye cikmadim dışarı🥺
Minik_04 Berika23 bende de hic belirti yok sadece adet olmadim arada sırt kasık ağrim oluyo onun disinda bide göğüslerim ağriyo o kadar