2prens1prenses_ dmrl2410 bence gayet iyi masaAllah ben 34 te gittim en son 2 kiloydu kilosu düşüktu baya ama insaAllah almıştır şimdi diye düşünüyorum 37+4 olduk bakalım bir hafta sonra da doğumum var
bcnr8 alpege_ bizimki de 35+6da 3242 kg geldi. Ama doktor bize 38+6 için sezaryen günü verdi. Size daha erkene vermişler şuan benimki geç mi diye düşündüm
alpege_ bcnr8 banada 38+4 e gun verdi canim sali gunu icin suan 38+1 im cati muayeneside yapmadi bu arada bebek iri diye 37 de 3600 dedi bu pazartesi son kontrole gidicem bakalim