helloandhello birisi yazmış eds diye onu deneyin mutlaka tutacaktır zamanla. Göğsünüzün kahverengi kısmını sıkarak tutun öyle kavraması daha kolay olur. Mama mutlaka alın bebiş aç kalmasın. Ben sadece emziriyorum şu an başta mama+sağarak veriyordum. Bebeğim zayıf doğmuştu ve kilo vermişti sütü çekemediği için.
Sağdığım sütü ya da mamayı minik şırınga ile verdim. Eczanelerde var küçük ince şırınga. Ben şerçe parmağımın tırnağını dipten kesip iyice temizlemiştim. Parmağımı emdirip yandan o şırınga ile sıkarak beslemiştim bebeğimi. 2hafta falan böyle besledim sonra çenesi güçlendi daha iyi emmeye başladı. 5aylık olmak üzere ve sadece anne sütü alıyor. Başta sütüm yok sanmayın zamanla artıyor zaten🙏🏻emzirin sonra bu şırınga+ şerçe parmak yöntemini deneyin iyice doysun bebiş. Başta doyduğunu, sütü çekip çekmediğini anlamak zor oluyor