gizemnurhayat kizlarrrr 36+4 girdim kizlar aksam kasilma oldu ilk defa ne oluyor dedim durdum durdum gecmedi doktora geldik hafif sancim varmis suyu biticek kadar azalmis suyum da gelmemisti yatisa aldilar ciger gelistirici igne vurdular suan hastanedeyim sezeryan olucak sanirim bu suyla normal dogum olmaz dedi kac hafta var derken kendimi dogumda bulucam dua edin kizlar