gizemnurhayat Kızlar sizde durumlar nasıl heyecan korku sabırszlık varmı ben çok sabırszlanıyorm bir zaman geçmiyor sanki tabi yinede allah bilir allahım nezmn uygun görürse temzliğimi hastane çantamızı odamzı herşeyimizi tamamladık prensesimizi bekliyorz norml doğum olacak Allah’ın izniyle inş 🙏🏻
Figennn gizemnurhayat 36+5 iz bizde kizimla👧🏻 Mide bulantilarim hic kesilmemisti ama bugun ayri bir kotuyum yedigimi cikariyorum😑 10 gune gelse artik cimcimem🥰 Saglikla kucagimiza alalimda Rabbim bilir ne zaman geliceklerini🤲🏻
Kuzeybebek gizemnurhayat 36+6 bende de bi sabırsızlık var zaman çok yavaş geçiyo gibi geliyor her şey hazır normal Doğum olacak gibi bebişin doğumu başlatmasını bekliyoruz 😂
SevgiTkn gizemnurhayat Allah kolaylık versin canım bende bugün 36+4üm ama benim sezeryan olacak 38 haftanın içinde doğumum gerçekleşicek kısmet olursa ☺️
HillKse gizemnurhayat 36+3 deyim bügün doktora gittim çok şükür her şey yolunda ama henüz ne çatı ne Doğuma dair bir şey konuşmadık meraktayım ben de 🙈 şöyle 1 Mart’ı beklemese de 38. Haftada falan gelse kuzum. Son bikaç haftadır çok zorlanıyorum.
gizemnurhayat Figennn aynen canım artık iyice ağırlaştık ya o yüzden bnde öleyim yediğimi midemi yakıyor artık geceleri mide yanması oluyor nefesim daralıyor şükür yine yarabbim aratmasın bir topan et🙏🏻
gizemnurhayat Kuzeybebek bizde öyleyiz canım benim şu iki üç gündür kabızlığım var acaba bebiş aşağıya indiği için mi diyorum kendimce ama 🤔
Aysel4497 SevgiTkn her sey normal mi canım sezeryanı kendın mı ıstedın yoksa catı muayenesınden sonra mı karar verıldı ??
gizemnurhayat SevgiTkn Allahım sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin canım inş tatlı heycanlar bunlar 🤰
Berilikom SevgiTkn ne kadar çok 36+4 varmış yahu aynı günmü sözleşmişiz🙈 20 demişti bana ama balık burcu olsun da istemiyorum 17 gibi alsa diycem yarın inş kabul eder 😬😅
Selennnnn 36+0 kızımla bende 🙂 artık fiziken cok zorlanıyorum , ayakta durdugumda aşırı agrım oluyor , yorgun ve halsiz hiissediyorum . Porsiyonlarımı küçültmeye çalışıyorum normal yediğimde aşırı baskı ve rahatsızlık duyuyorum. Son günler haftalar geçmek bilmiyor . Sağsalim kavuşalım hepimiz inşallah 🙏
gizemnurhayat Selennnnn canım o sorunlar bnde de var bnde havalara bağlıyordum ama durumumu normlmiş meğer bnde iki gündür bir halsizlik uyku hali oluyorum
Busra37 Ben bu heyecanlara 34 te başladım 🙈 şuan 35.haftadayız ve gerçekten bu son zamanlar çok zormuş oturup kalkarken rahmime sanki bıçak saplanıyo ama yinede kızım için hepsine değer düşüncesi geldiği anda hepsi geçiyo sanki 😊 hepimiz inşaAllah zamanında hayırlısıyla kucağımıza alırız evlatlarımızı 😇
gizemnurhayat Busra37 öle kuzum aynen bebişlerimiz herseye değer insan düşününce hiç bşiyi kalmıyor gerçekten
Gamzeeecelik Leyna canim benimde günüm seninle aynı ama 2 gündür bebegin hareketlerinde azalma var sende de oldumu acaba kanala indi oyuzden mi diyorum bilemedim ki
SevgiTkn Aysel4497 benim ilkim sezeryan olduğu için canım yine sezeryan olucak. Normal yapan arkadaşlar var ama ben normalden çok korkuyorum. Hem benim doktor da risk almam dedi.
Aysel4497 SevgiTkn anladım canım ilkinde sezeryanı kendın mı ıstemıstın benımde ılk normalden korkuyorum da😢
Selennnnn gizemnurhayat yok canım kan basıncı artık bebeğin kilo ilerlemesi hepsi anotomik olarak bedenimize fazla geliyor artk skn zamanlar inş bu kdrla doguralımda saglıkla bunada şükür
Yorgungebe gizemnurhayat elimde bişeyi tutamıyorum🤭🤭 aynen denge kaybı bendede oluyor ama hala inadına geziyorum😂😂
gizemnurhayat Selennnnn bunda şükür canım ben anca kabız olmaya başladım normalde erkenden kabız olanlar varmış çok şükür hamileliğimde çok güzel geçti bunlarda tuzu biberi olsn artık 🙏🏻
gizemnurhayat HillKse kuzum benim de çatıma bakmadı doktr erkn dha doğumda bakıyoruz dedi üç hafta içinde kanaman olursa suyun gelirse sancın tutarsa gel bekleme dedi yanı biz şuanda küçük hanımdan gelcek olan mesajı bekliyorz 🐣☺️