Canım kesinlikle az daha bekle. Geçen sene ben 6 haftalık hamileyken kalp atışı yok yarın hemen alalım dedi doktor. Çok üzüldük bi şok olduk. Başka doktora gittik , o dediki şuan belli olmaz biraz daha beklememiz daha iyi olur. Bizi 9. Haftaya kadar bekletti. Bizimkinde iyi sonuçlanmadı maalesef 9 da kürtaj oldum. Ama doktorun dediğine göre durum değişedebilirmiş o yüzden bekletmişti bizi. Bence acele etme. Olmazsa zaten mecbur aldırırsın tabiki. İnşallah güzel haberler alırsın