Ksknesm ya bence biraz bekleyin, ben 6. Haftanın son günlerinde duydum kalp atışını 3 gün öncesinde falan arkadaşı görmüyorduk ama. Arkadaşım 5. Haftada gördü bebeği kesede mesela. Ben görmemmiştim.
Kanamanız ağrılarınızz vb başlamadıysa bir bekleyin yya.. Bir kaç gün kadar. Durumun gerilemesi söz konusu olursa elinizden zaten bişiey gelmeyecek sağlığınız için adımlar atmaya devam edin. Ama allahın gücü belli olmaz her zaman her yerde gücü ve duanın karşılığını veriyor