Ssdg benimde kanamam olduğu icin iki buçuk ay aylıkken vurmuslardi aslında belli bir zamanı yok kanama olursa erken yada ne zaman olduysa ozaman vuruyor herşey yolunda gidersede 6. Aydan sonrası herhangi bir zamanda yapıyorlar doğumdan sonrada vuruyorlar hatta benim ikinci hamileliğim üçüncüyü olcam öyle diyim 😅