Kanamam oldugu icin 12 . Haftada vuruldum 1 doz sonrasında gittigimde doktoruma vuruldum bir daha vurulacakmıyım diye sordum . Oda bu iğnenin bana ve cocuga bi zararı yok iğne yapıldığında 1 ay içinde kanaman olursa iğne seni korur ama normal şartlarda iğne yi ne zaman vuruldugun cok önemli değil birinci dozu oldugun icin 28 de ha 30 da demişti . Ben iğneyi 32 . Haftada yaptrmıştm