Ayfersalih28 bende hamileyken bişey çıktı siğil sanmıştım. Sonra dr kontrol etti, siğile benzemiyor ama yine de patolojiye gönderelim dedi, o parçayı aldı sonuç temiz geldi. Hamilelikte hormonlardan oluşan bişeydi. Sonra doğum sonrası smear verdim temizdi . O dönem çok araştırmıştım o yüzden bilgi sahibiyim.