Engel değildir muhtemelen ama siğiliniz varken tedavi olmadan hamile kalmanızı tavsiye etmem. Siğiller çoğunlukla hpv virüsünden kaynaklandığı için bu virüs bebeği de etkiler. Doğumunuzu da etkiler. Tavsiyem bir an önce tedavi olun. Hpv testi yapın pozitifse aşı olun. Sağlıklı bir şekilde gebe kalmış olursunuz 🌸